top of page
  • תמונת הסופר/תkeren oren

אישה ובית הקליניקה של רתם הלל

עודכן: 10 בינו׳ 2023

וכך נולדה לה קטגוריה חדשה בבלוג, על נשים והמקומות שלהן.

אני עובדת המון עם נשים. המסרים שלי על חיבור רגשי לבית מדברים לנשים בכלל ולנשות טיפול בפרט, וככה אני אוספת לי נשים רגישות ויצירתיות עם לבבות גדולים ופועמים ויחד אנחנו יוצרות להן בית. ולפעמים גם קליניקה.

הפעם אני שמחה להציג את רתם הלל והקליניקה שלה לטיפול במגע בקיבוץ יזרעל.

הבחירות הראשונות היו הפרקט והצבע לקירות. רתם ידעה שהיא רוצה ירקו עדין של התחדשות.
את השולחן והכורסאות הוצאנו מהמחסן, עיצוב יש מיש כמו שאני אוהבת.
נעזרנו גם ברהיטים ואקססוריז מאיקאה כי הם כל כך נגישים וורסטיליים.
סידור החדר מאפשר שיחה, טיפול במגע וגם פינת משרד קטנה לנהל ממנה את העניינים
התמונות על הקיר מוסיפות לתחושת השקט ומאפשרות מרחב להביט אליו.
וגם המבואה קיבלה תשומת לב כמובן. מוארת ומזמינה.

רתם מספרת על הקליניקה במילים שלה

לקליניקה שלי קוראים מגע ברגש

אני מטפלת בנשים עסוקות שמטפלות בכולם אבל שכחו לטפל בעצמן. נשים שעובדות בתפקידי הוראה, טיפול, ניהול עסק עצמאי ובמקביל מחזיקות את התפעול של החוגים, מפגשי חברים, ארוחות ולימודים של הילדים שלהן ובעצם נושאות את העולם על הכתפיים.

אני עוזרת להן למצוא שעה בה הן יכולות להתמסר, לשחרר את המתח בגוף ובנפש, שעה של שקט, רוגע וחיבור מחדש. תומכת בשינויים ומציעה נקודת מבט שונה, עם המון אמפתיה, הקשבה, כבוד, חמלה והומור. הטיפול כולל עיסוי, שיחה והילינג אנרגטי בהתאם לצורך של המטופלת.


ואם את רוצה יותר קצר ופרקטי (כן אני רוצה)

הטיפול שלי משלב מגע, שיחה והילינג אנרגטי בהתאם לצורך של המטופלת באותו רגע. המגע הוא עיסוי עם שמן, עיסוי תאילנדי, אבנים חמות ועוד. אני שמה דגש על הקשבה, אמפתיה, הכלה, חמלה והומור.

כי איפה נהיה בלי לצחוק קצת על כל הכאב.


פעם כשהייתי בת 10

ואני רוצה לשתף בפוסט שרתם כתבה בדף הפייסבוק שלה, הוא מביא בדיוק את המסע בעקבות הייעוד שלנו והוא ריגש אותי מאוד באופן אישי.

#

פעם כשהייתי בת 10 והיינו בבית הילדים בקיבוץ, בחופש הגדול או אחרי בית הספר, רוצות לעשות אחת לשנייה עיסוי בגב או בראש, היה קול לגלגני וציני בוקע מפי המטפלת ואומר ״עוד פעם עוזי מזמוזי?!״ לא ידעתי מי זה עוזי, מה זה מזמוזי? או מזמוז? אבל הבנתי מהטון שאנחנו עושות משהו לא בסדר, משהו שצריך להפסיק.
גדלתי מאז ובחרתי לעסוק בעיסוי. זו לא הייתה הבחירה המקצועית הראשונה שלי. הייתי צריכה לפרוץ הרבה חומות פנימיות וחיצוניות כדי לא להתבייש ולהבין שעיסוי זה ״בסדר״ ולהתגאות בתחום העיסוק שלי.
היום היה לי תיקון! נתבקשתי להעביר סדנת ״מסאז׳ים״ לילדים בכיתות ד-ה כחלק מפעילויות המפנקות שמרעיפים עליהם בחינוך החברתי של הקיבוץ. דבר ראשון דיברתי איתם על מגע בגוף, על בקשת רשות לגעת, על כבוד לגוף שהוא לא שלנו, על גבולות, ועל מה לא היינו רוצים שיעשו לנו. הילדים שיתפו פעולה, התנסו, התלהבו, רצו להרגיש וגם לתת לאחרים. ביקשתי מהילדים שישתמשו בידע שקיבלו על אחד ההורים היום. ריגשה אותי במיוחד ילדה שהסתכלה עלי ואמרה- רגע אז מי עושה לך עיסוי? את רוצה שאני אטפל בך? ואז הגיעו הצעות נוספות מילדות אחרות.
הלוואי שבנות ובנים יגדלו בחוויה שהגוף שלהם הוא משהו מיוחד ושאפשר להרגיש נעים בגוף גם בלי לחוש אשמה או בושה, שיכבדו את האחר ואת הרצונות שלו.ה. שמגע יכול להיות מטיב ומכבד.
תודה על ההזדמנות והחוויה
 

מגע ברגש

חיבור לגוף, לשקט ולכוחות שלך. מגע קשוב, רגיש ומכבד.

רתם הלל מטפלת במגע ועו״סית. הקליניקה נמצאת בקיבוץ יזרעאל.

לתאום - 052-375-6348


153 צפיות0 תגובות

פוסטים אחרונים

הצג הכול
מבריאה בתים בלוג עיצוב אישי
keren-oren-4.jpg

הי אני קרן אורן, מבריאה בתים ואיך אני שמחה שקפצתן לבקר בבלוג שלי.

אני כותבת פה על כל מה שאני אוהבת ומעניין אותי, DIY, עיצוב פנים וסטיילינג, אנשים, זיכרונות ילדות, השראה וטבע.

אני רוצה ליצור עולם שיש בו בתים אישיים ומבריאים, כאלה שתומכים בנו ומרגשים אותנו בכל פעם שאנחנו פותחים את הדלת, ומגיעים הביתה.

תצטרפו אלי למסע?

הצטרפו אלי

  • Black Facebook Icon
  • Black Instagram Icon
  • Black Pinterest Icon
bottom of page