top of page
  • תמונת הסופר/תkeren oren

אתגר מרץ ליוצרות ויוצרים 2024: הסברים לכל יום וקצת עזרה.

עודכן: 18 בפבר׳

אתגר מרץ הוא אתגר תוכן באינסטגרם המתקיים לאורך כל חודש מרץ (הקדמה ועוד הסברים - בפוסט הקודם)

הרעיון הוא לעזור ליוצרות ובעלות עסקים קטנים להציג את עצמן לעולם ולקשור קשרים אישיים ומקצועיים.

מניסיון השנים הקודמות קצת עבודת הכנה עושה הבדל גדול,

כדאי להיערך מראש ולחשוב מה נרצה לפרסם, שיהיה לנו מסודר ומוכן ולא מלחיץ, תרגמתי מאנגלית (טוב גוגל ממש עזר לי עם התרגום, ניסיתי לא להסתבך עם זה יותר מידי) את ההסברים לכל כותרת לפי האתר של האתגר של ג'ואן הואקר, המקור כאן.

חשוב לי לציין שג'ואן היא מייקרית ולכן הרבה מהכותרות מתייחסות למוצרים פיזיים, אבל עם קצת מחשבה יצירתית גם בעלות עסק שנותנות שירותים יוכלו להשתתף באתגר.


הימים ממוספרים לפי סדר הופעתם בלוח השנה, והכותרות לפי הרשימה העברית (שימו לב לפוסט הקודם שם מופיעה רק הרשימה) תוכלו להעתיק לעצמכן את הרשימה ולבנות ממנה את הטקסטים לפוסטים / סטוריז שלכן, חשוב לזכור להוסיף האשתאגים #הכראת_היוצרת

כדי לראות מי עוד העלתה פוסט, לקרוא לפרגן ולהגיב כמובן. לתגובות ולשיתופים יש משקל גדול בתמיכה וביצירת הקהילה סביב האתגר.


1. שישי - האתגר העיברי יתחיל ביום ראשון, השבת הרוויחה לנו יום נוסף של מנוחה.

2. שבת


3. #שעת_סיפור - ספרי לנו סיפור!

זה יכול להיות על כל דבר שתרצי, ההנחיה היא להציג את עצמך כאדם. ספרי לעולם על היצרנית מאחורי המותג, מי את? האם זו רק את? יש לך צוות? הצגי את עצמך. צלמי סלפי או ציירי דיוקן. כמה שזה יכול להיות קשה להראות את האני האמיתי שלנו לפעמים, אנשים כן אוהבים לראות את היוצרת מאחורי הקסם ולהכיר אותך טוב יותר. אם את לא מוכנה לסלפי מלא, מצאי דרכים אחרות להראות מי את.


4. #המגע_האנושי - איך מתבטא המגע האנושי?

איך מתבטאים האלמנטים עבודת יד בעבודה שלך, איזה חלק בתהליך יש לידיים שלך? האם הן מציירות את העיצוב לפני שמכונה משתלטת? האם הן מוסיפות פרטים מורכבים שרק יד יציבה יכולה להוסיף, האם הן עוטפות כל הזמנה בצורה מסודרת לפני שהיא נשלחת או אפילו כותבות את מכתבי התודה שנכנסים לכל חבילה?


5. #אבולוציה - איך המוצרים או המותג שלך התפתחו?

אפשר להסתכל על התהליך מהרבה זוויות. ספרי לנו איך מוצר מתפתח מדמיון לדבר פיזי?

כמה שלבים יש? האם את עוקבת אחרי סדר עבודה מסוים בכל הנוגע ליצירת רעיונות חדשים? האם את עושה סקיצות? המסלול הזה יכול להיות על המסע מרעיונות גסים למוצרים מלוטשים!

לחלופין, תוכלי להסתכל כיצד השתנית לאורך זמן. האם הסגנון שלך עדיין זהה? איך נראו המוצרים שלך כשהתחלת את דרכך ועד למקום שבו את נמצאת עכשיו? איך המותג שלך התפתח במהלך השנים?


6. #משימות - כיוצרות, אנחנו לא מעבירות את כל היום בעשייה (זה יכל להיות נחמד) אנחנו גם מנהלות חשבונות, צלמות, נינג'ות אריזות, מומחיות מדיה חברתית, הרשימה לא נגמרת. איזה עבודות את צריכה לעשות היום? האם יש משימות מסוימות שאת אוהבת או שונאת לעשות?


7. #שילוב - זה מאוד פתוח לפרשנות אבל רק כמה דוגמאות שיכולות להתאים: שילובי צבעים, טקסטורות, גופנים, איך מוצרים שונים יכולים לעבוד כסט, שילובי הזמנת הלקוחות האהובים עליך או איך את יכולה לשלב שני רעיונות שונים מאוד ולעשות משהו חדש וכו' וכ'

 

8. שישי - לגמרי תלוי בך אם תרצי לפרסם בימים אלה.  

תוכלי להשתמש בהם כדי לפרסם על דברים שאינם כלולים באתגר, או כזמן להתעדכן בימים שהחמצת.  או, אם את כמוני ורק צריך הפסקה מהרשתות מדי פעם, זו הזדמנות טובה פשוט להיות ולבלות קצת זמן בעולם האמיתי.

9. שבת


10. #המותג_שלך - מאיפה הגיע הרעיון למותג שלך?

יש סיפור מאחורי המותג? איך החלטת על השם? מהם ערכי המותג? מה ה"אני מאמינה" שלך? ספר לנו כל מה שצריך לדעת על המותג שלך.


11. #היום_אני_יוצרת - בואי נעשה את זה פשוט, מה את מכינה היום? או מה את מכינה ביום העשייה הבא שלך?


12. #מיקוד וסדרי עדיפויות - מה הפוקוס העיקרי שלך כרגע? למה את נותנת עדיפות מעל השאר? כולנו צריכים לעשות רשימות שלעולם לא נגיע לתחתית שלהן אז על מה את עובדת עכשיו?


13. #טביעת_אצבע_אישית - האם יש לך סגנון שכשאנשים מסתכלים עליו הם יודעים מיד שזו העבודה שלך? מה הסגנון שלך שהופך אותו לשלך? האם זו הדרך שבה את מציירת משהו? האם יש משהו שאת מכניסה לכל יצירה שלך, ואיך אנשים מזהים את זה כשלך?

 

14. #קולקציה - הראי לנו מגוון מוצרים (או אפילו רק מוצר) וספרי לנו כל מה שצריך לדעת עליו.

מה הצליח לך? למה את אוהבת בזה? האם יש סיפור מאחוריו? למי המוצר מכוון? מה אנשים אמרו על זה? בכל מקרה, זאת הזדמנות להשוויץ במשהו שהכנת ולמכור לנו אותו!


15. שישי

16. שבת


17. #אתגר - היום כולנו מדברות על האתגרים העומדים בפנינו כעסקים קטנים.

זה יכול להיות כל דבר. בעיות גדולות, בעיות קטנות. הכל רלוונטי! איך התגברת על האתגרים? או מה את מתכננת לעשות כדי לעבור את האתגר הנוכחי שלך? או אם את לא בטוחה, בקשי עצה. או שאולי יש לך כמה טיפים לחלוק אפילו סיפור על אתגר שעברת בהצלחה לאחרונה.


18. #תהליך - אלה יכולים להיות מספר דברים, זה יכול להיות איך את עושה משהו, חלק מתהליך היצירה, למשל, יצירת רעיונות או השראה. האם יש חלקים מסוימים בתהליך שיכול להיות מעניין לראות? למה החלק הזה אהוב עליך? האפשרויות הן אינסופיות! אולי יש לך כלי מיוחד שאת אוהבת להשתמש בו?

איך זה משתלב בתהליך העשייה?


19. #רעיון_למתנה - מי לא אוהבת מתנות?

שתפי כמה רעיונות כיצד ניתן להעניק מוצר או שירות שלך במתנה. האם אנשים יכולים לקבל שוברי מתנה? אם היית נותנת את זה לחברה או לבת משפחה, איך היית מציגה את זה? האם יש תוספות או מוצרים נוספות שאת יכולה להציע? האם את מציעה אריזת מתנה?


20. #יום_בחיים - איך זה היה נראה אם ​​צוות צילום היה עוקב אחריך כל היום?

צלמי כמה תמונות ועשי קרוסלה של מה שקיבלת, או אולי צורי סליל קטן של כל המשימות שאתה צריך לעשות. או אולי להקפיץ סטוריז על כל מה שאת עושה היום. הפכי את זה לאותנטי ככל האפשר!


21. #פרטים - האם יש פרטים על המוצרים שלך שראוי לספר עליהם?

האם יש תוספות קטנות שהכנסת להזמנות שאנשים לא יודעים עליהן? אולי תקריב של אחד מהמוצרים שלך? נגיעות אישיות קטנות כגון הודעות בכתב יד ללקוח. האם יש פרט שאת באמת אוהבת להוסיף למוצר? אולי זו תווית, חותמת או הודעה נסתרת. או אולי דמות שנבחרה מאיור.


22. שישי

23. שבת


24. #חיוביות - בואו ננצל את היום כדי להפיץ קצת חיוביות לגבי עסקים קטנים!

תחשבי על אבני דרך, רעיונות שאת מתלהבת מהם, מוצרים חדשים שאת אוהבת, האטה, מציאת נקודות מבט והגשמות חדשות, כל דבר טוב! היום הוא יום לחגוג ניצחונות, לא משנה כמה גדולים או קטנים!

אולי עמדת ביעד הראשון שלך או התגברת על משהו שדחית. זה יום לחפש את הדברים החיוביים.


25. #סיפור_מוצר - האם יש לך סיפור מאחורי מוצר מסוים?

האם יש לזה משמעות מיוחדת עבורך? האם זה היה בהשראת אירוע חיים, מניסיון אישי או מאדם שפגשת? או שאולי יש משמעות אחרת מאחורי זה? הרעיון עלה לך בזמן אקראי? או שאולי קיבלת עליו משוב ממש מקסים מלקוח שהשתמש בו בשלב מיוחד בחייו? או אולי עבדת על הרעיון בצורה לא צפויה או במקום לא שגרתי? כך או כך, היום מדובר בהצגת אחד מהמוצרים שלך.


26. #הנעה_לפעולה - זה הזמן לבקש מהקהל שלך לעשות משהו בשבילך.

אם יש לך רשימת תפוצה זה זמן מצוין להזכיר לאנשים להירשם. או שזה יכול להיות משהו אחר כמו לבקר בחנות שלך, באתר, לעקוב אחריך במדיות, לענות לך על שאלה או להשתתף בכמה סקרים על הסיפור שלך וכו'. זה הזמן מציאת דרך לגרום לאנשים ליצור איתך אינטראקציה .


27. #רגע_של_רוגע - מה את עושה כדי למצוא רוגע, לנוח ולהירגע?

האם יש עבודה בתוך העסק שלך שמאפשרת לך לעשות זאת או שאת מניחה הכל ויוצאת לטייל? אולי זה לקחת 5 דקות עם כוס קפה או לקרוא ספר. מה את עושה מחוץ לבלאגן?


28. #אריזה - איך את אורזת את המוצרים שלך?

במה את משתמשת? יש לך מדבקות או חותמות ממותגות? איך את מציגה את המוצרים שלך או השירותים שלך לעולם? באילו חומרים את משתמשת? האם זה בהיר וצבעוני? האם זה ידידותי לסביבה? אולי אתת רוצה עצה או משוב על שלך? או שאולי את מחפשת כמה רעיונות או רוצה למצוא ספק ​​חדש?


29. שישי

30. שבת


31. #חזון - איפה את רואה את עצמך בעתיד?

בשנה הבאה? ב-5 השנים הקרובות? מה התוכניות והיעדים שלך לעתיד? האם את עובדת לפי ציר זמן או שאת נותנת לחיים להוביל אותך? האם את זוכרת להנות מהמסע? או האם יש משהו מסוים שאת מצפה לו בשנה הקרובה? איך נראה העתיד עבורך ועבור המותג שלך? 

אתגר מרץ התאריכים והנושאים מתורגמים לעברית
אתגר מרץ התאריכים והנושאים מתורגמים לעברית
אתגר מרץ הכר את היוצרת רשימת נושאים ותריכים
אתגר מרץ הכר את היוצרת רשימת נושאים ותריכים

וואו, הגענו לסוף הרשימה, אני כבר סקרנית לקרוא אתכן במרץ השנה.



193 צפיות0 תגובות
מבריאה בתים בלוג עיצוב אישי
keren-oren-4.jpg

הי אני קרן אורן, מבריאה בתים ואיך אני שמחה שקפצתן לבקר בבלוג שלי.

אני כותבת פה על כל מה שאני אוהבת ומעניין אותי, DIY, עיצוב פנים וסטיילינג, אנשים, זיכרונות ילדות, השראה וטבע.

אני רוצה ליצור עולם שיש בו בתים אישיים ומבריאים, כאלה שתומכים בנו ומרגשים אותנו בכל פעם שאנחנו פותחים את הדלת, ומגיעים הביתה.

תצטרפו אלי למסע?

הצטרפו אלי

  • Black Facebook Icon
  • Black Instagram Icon
  • Black Pinterest Icon
bottom of page